Ik ben ook beschikbaar voor interim opdrachten. Hierbij kun je denken aan het ondersteunen van de vakantieperiodes, opvangen van verlof of extra mankracht nodig op piekmomenten. Gezien mijn lange ervaring binnen Marriott, ben ik eenvoudig in te zetten binnen deze hotels (zie het als plug & play) maar natuurlijk ook bij andere hotelbedrijven. 

In deze uitdagende periode kan het lastig zijn om een bijvoorbeeld een revenue lead in dienst te nemen. Maar Covid gaat ook over, hopelijk snel. Het is belangrijk om tijdig een strategie te hebben, zodat zo snel mogelijk de omzet omhoog gaat. Laat het beleg niet van je brood eten! Juist in deze crisis situatie help ik ondernemers graag om hun omzet zo snel mogelijk te verhogen. Dit kan al op basis van ‘losse’ uren, op basis van een redelijk tarief. Samen bespreken we de prioriteiten, waardoor de uren efficiënt en naar verwachting worden ingezet. Neem gerust contact op voor een (kosteloos) intake gesprek, waarbij we samen kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Daarnaast ben ik eveneens flexibel in te zetten voor bijvoorbeeld (ad-hoc) diensten in de Front Office & F&B. Geen moeilijke contracten en voorwaarden, support op de momenten dat jij het nodig hebt. Neem contact op en we bespreken de mogelijkheden.